Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Разработка модели оценки эффективности PopUp-магазина в рамках концепции phygital-среды для предприятия торговли». Предметом исследования является phygital-среда и PopUp-магазины, осуществляющие свою деятельность в рамках сложившейся рыночной ситуации, с точки зрения повышения эффективности и прибыли бизнеса. Работы была выполнена, используя в основе крупную розничную компанию «ЮНИКЛО (РУС)», реализующую на рынке товары собственного бренда. Целью работы является разработка модели оценки эффективности для PopUp-магазина в условиях phygital-среды и оценка эффективности для разработанного PopUp-магазина. Методология исследования: анализ литературы и исследований, экспертная оценка, проектирование, индукция и дедукция, сравнение и сопоставление. Для достижения поставленной цели была проведена работа по моделированию PopUp-магазина для исследуемой компании, а также были разработаны планируемые показатели деятельности. Кроме того, была разработана система оценки эффективности PopUp-магазина, как объекта phygital-среды и представлена его актуальность для участников современного розничного рынка. Таким образом, при использовании предложенных мероприятий по организации и оценке эффективности PopUp-магазина, компании смогут получить дополнительную прибыль и повысить лояльность своих покупателей, создавая более персонализированное предложение в условиях phygital-среды.
The subject of the graduate qualification work is "Development of models for evaluating the effectiveness of a pop-up store as part of the concept of phygital environment for a trading company." The subject of research is the phygital environment and pop-up stores that operate in the most difficult situations, in terms of increasing business efficiency and profit. The company was sold in the market of its own brand products. Development of performance evaluation models for a pop-up store on a phygital environment and performance evaluation for a developed pop-up store. Research methodology: analysis of literature and research, expert assessment, design, induction and deduction, comparison and juxtaposition. A pop-up store for researching companies that also had to assume performance indicators. In addition, a system performance evaluation system was presented in a pop-up window. Thus, when using the proposed activities to organize and evaluate the effectiveness of a pop-up store, companies can earn additional profit and increase the attractiveness of their customers by creating a more personalized offer in a phygital environment.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 11
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |