Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является торговое предприятие «Спортландия». Целью выпускной квалификационной работы является анализ маркетинговой деятельности в торговом предприятии «Спортландия» и разработка предложений по совершенствованию маркетинговой деятельности. Для реализации данной цели в выпускной квалификационной работе определены следующее задачи: 1.Проанализировать рынок спортивных товаров г. Санкт-Петербурга; 2.Проанализировать маркетинговую деятельность торгового предприятия «Спортландия»; 3.Разработать программу по совершенствованию маркетинговой деятельности. В выпускной квалификационной работе был проведет анализ маркетинговой деятельности торгового предприятия «Спортландия». Проведены SWOT-анализ и PEST-анализ. В ассортиментной политике было проведено анкетирование и было выявлено каких товаров не хватает в торговом предприятии покупателям, были проанализирова-ны цены, сбыт и продвижение. Разработана программа по совершенствованию маркетинговой деятельности. Реализация данной программы приведет к достижению максимальной прибыли торгового предприятия.
The object of the study is the trade enterprise "Sportlandia". The purpose of the final qualification work is to analyze marketing activities in the trade enterprise "Sportlandia" and develop proposals for improving marketing activities. To achieve this goal in the final qualifying work the following tasks were defined: 1.Analyze the market of sports goods in St. Petersburg; 2.Analyze the marketing activities of the trade enterprise "Sport-landia»; 3.Develop a program to improve marketing activities. In the final qualifying work, an analysis of the marketing activities of the trade enterprise "Sportlandia"was carried out. SWOT analysis and PEST analysis were performed. In the assortment policy, a survey was con-ducted and it was revealed which products are not enough in the trade en-terprise for buyers, prices, sales and promotion were analyzed. A program for improving marketing activities has been developed. The implementation of this program will lead to the maximum profit of the trading company.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |