Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию, разработке и внедрению CRM-системы при условии цифрового преобразования компании, занимающейся дистрибьюторством профессиональной косметики. Задачи, которые решались в ходе исследования: 1. Изучение истории развития CRM-систем и особенностей отдельных решений на рынке CRM. 2. Выявление потребностей компании Albatros. 3. Исследование проблемных мест в организации рабочего процесса отдела продаж компании Albatros. 4. Разработка рекомендаций по исправлению узких мест, и их формализации. Работа проведена в компании Get8, где собиралась значительная часть фактического материала: результаты аналогичных внедрений CRM-систем, информация о работе сторонних сервисов, необходимых для внедрения CRM-системы. Были проведены работы по настройке рекламных кампаний на различных платформах, настройка виртуальной АТС, которые предоставляют полные данные по рекламным источникам. Анализ проводился методом активного сбора информации с использованием метода интервью и заполнения опросного листа в ходе интервью. В результате был произведен анализ бизнес-процессовкомпании Albatros, предложены изменения в организационной структуре и бизнес-процессах компании. На основании проведенных исследований в компании Albatros были приняты предложения по изменениям в организационной структуре и бизнес-процессах компании, былавнедрена CRM-система amoCRMи расширена функциональность системы за счет интеграции со сторонними сервисами.
The given work is devoted to the research, development and implementation of a CRM system subject to the digital transformation of a company engaged in the distribution of professional cosmetics. The research set the following goals: 1. Studying the history of development of CRM systems and the features of individual solutions in the CRM market. 2. Identify Albatros needs. 3. The study of problem areas in the organization of the workflow of the sales department of Albatros. 4. Development of recommendations for correcting bottlenecks, and their formalization.The work was carried out at Get8, where a significant part of the actual material was collected: the results of similar implementations of CRM systems, information about the work of third-party services needed to implement a CRM system. It was carried out to set up campaigns across multiple platforms, setting up cloud PBX, which provide comprehensive data on the advertising sources. The analysis was carried out by actively collecting information using the interview method and filling out a questionnaire during the interview. The result was made analysis of business processes of the company Albatros, proposed changes in the organizational structure and the company's business processes. On the basis of research in the company Albatros were adopted proposals for changes in the organizational structure and the company's business processes was implemented amoCRM CRM system and expanded system functionality through integration with third-party services.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 13
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |