Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является ООО «АвтоСТО» Целью выпускной квалификационной работы является повышение финансовой устойчивости предприятия. На основе анализа финансового положения, баланса предприятия и результатов производственно-хозяйственной деятельности были выделены основные коэффициенты финансовой устойчивости и платежеспособности, не соответствующие нормативным значениям. Были разработаны мероприятия по улучшению значений данных коэффициентов. Также были разработаны методы по общему улучшению финансового положения предприятия. Был сделан прогноз выручки и изменения финансовой устойчивости после внедрения разработанных мероприятий. Реализация мероприятий приведет к положительному эффекту по финансовой устойчивости рассмотренного предприятия.
The object of study is LLC AvtoSTO The aim of the final qualification work is to increase the financial stability of the enterprise. Based on the analysis of the financial situation, the balance of the enterprise and the results of production and business activities, the main coefficients of financial stability and solvency that do not correspond to nomative values were identified. Measures were developed to improve the values of these coefficients. Methods have also been developed to improve the overall financial situation of the enterprise. A forecast was made of revenue and changes in financial stability after the implementation of the developed measures. The implementation of measures will lead to a positive effect on the financial stability of the considered enterprise.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 31
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |