Details

Title: Специфика и важность делового письменного общения в условиях глобального рынка: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 45.03.02 «Лингвистика» ; образовательная программа 45.03.02_01 «Теория и методика преподавания иностранных языков и культур»
Creators: Панкова Алина Александровна
Scientific adviser: Большакова Анна Владимировна
Other creators: Баранова Татьяна Анатольевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: деловое общение; деловая переписка; деловые коммуникации; специфика делового письменного общения; internet-переписка; комплекс упражнений; бизнес-английский для студентов не языковых специальностей; business communication; business correspondence; business communications; specificity of business writing communication; internet-correspondence; complex of exercises; business english for students of non-language specialties
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 45.03.02
Speciality group (FGOS): 450000 - Языкознание и литературоведение
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-4995
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В представленной работе освещены вопросы особенностей делового письменного общения в условиях глобального рынка, его специфики и важности. Даны классификации видов письменного делового общения, а также требования к структуре и наполнению писем. Разработан комплекс упражнения, позволяющий эффективно обучить студента не языкового направления деловой переписке.

The presented work highlights the issues of the features of business written communication in the global market, its specificity and importance. It contains classifications of the types of written business communication, as well as requirements for the structure and filling of letters. A set of exercises has been developed that allows to effectively teach a student in a non-language direction in business correspondence.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 3
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics