Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена построению инновационной бизнес-модели в области маркетинга. Задачи, которые решались в ходе исследования: 1) Дано определение понятию бизнес-модели 2) Указана методика построения бизнес-моделей 3) Указаны требования для разработки алгоритма бизнес-модели 4) Указана разница между бизнес-планом и бизнес-моделью 5) Предложено свое инновационное решение бизнес-модели В первой главе выпускной работы мы разъяснили понятия бизнес-модели в теоретическом смысле, дали определения, рассмотрели основные типы и шаблоны бизнес-моделей и проанализировали современные тенденции в развитии данной отрасли. Во второй главе нами был проведено аналитико-теоретическое исследование, перед нами появилось определение бизнес-плана, мы выявили различия между бизнес-планом и бизнес-моделью, а также рассмотрели основные требования при бизнес-планировании и создании бизнес-модели. В третьей главе было проведено практическое исследование нашего инновационного решения в области маркетинга бизнес-моделирования. Все поставленные цели исследований выпускной работы выполнены.
This work is devoted to designing an innovative business model in the field of marketing. Objectives of the study: 1) To give a definition of the business model concept 2) To analyze the methodology for designing business models 3) To specify the requirements for developing a business model algorithm 4) To distinguish between the business plan and the business model 5) To propose an innovative business model. The first chapter of our graduation thesis provides for theoretical basis of the business model concept, presents definitions of a business model, reviews the main types and templates of the business models and analyzes the current trends in the development of the industry. The second chapter presents the results of our theoretical study, gives definition of a business plan, differentiates a business plan and a business model, and considers the basic requirements for business planning and business model development. The third chapter is devoted to the practical study of our innovative solution in the field of business modeling marketing. All the objectives of the graduate studies have been accomplished.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 22
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |