Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе изложена сущность подхода к разработке стратегии по продвижению на примере ООО «РОЙС». Даны общие понятия по продвижению и стратегии продвижения. Изучена специфика рынка, с последующим анализом конкурентов. Проведен общий анализ деятельности компании, анализ ее внешней и внутренней среды, установлено положение на рынке. Разработаны мероприятия, направленные на продвижение ООО «РОЙС». Сформирована стратегия продвижения. Рассчитан бюджет данной кампании. Проведен анализ эффективности данных мероприятий.
In this paper, the essence of the approach to developing a promotion strategy is described using the example of LLC «РОЙС». General concepts for promotion and promotion strategies are given. The specifics of the market were studied, followed by analysis of competitors. A general analysis of the company’s activities, an analysis of its external and internal environment, the market position is established. Developed activities aimed at promoting LLC «РОЙС». A promotion strategy has been formed. The budget for this campaign has been calculated. The analysis of the effectiveness of these measures.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 66
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |