Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В работе рассмотрены PR-инструменты для формирования и поддержания имиджа организации, дана характеристика компании ООО «СТРОЙТОРГ», проведен анализ имиджа ООО «СТРОЙТОРГ» и даны рекомендации по совершенствованию имиджа организации для ее дальнейшего развития.
The work considers PR-tools for forming and maintaining the image of the organization, describes the company LLC «STROYTORG», analyzes the image of LLC «STROYTORG» and gives recommendations on how to improve the image of the organization for its further development.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 30
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |