Details

Title: Коммуникационные стратегии в социальной сети Instagram (на примере компании «What’s on the star»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Александрова Виктория Сергеевна
Scientific adviser: Обухова Юлия Олеговна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационная стратегия; социальная сеть instagram; продвижение в instagram; communication strategy; social network instagram; instagram promotion
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Приложение; Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-1408
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\14301

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной работе рассмотрена коммуникационная стратегия в социальной сети Instagram. Проанализирована коммуникационная стратегия компании What's on the star. Составлены рекомендации для улучшения коммуникационной стратегии с целью повышения узнаваемости бренда.

In this graduate work, the communication strategy in the social network Instagram is considered. The communication strategy of the company What's on the star is analyzed. Recommendations have been drawn up to improve the communication strategy in order to increase brand awareness.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 4
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics