Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
PR в 21 веке является важной составляющей любого бизнеса, вне зависимости, говорим ли мы о связях с общественностью применительно к личности или целой организации. Необходимо понимать, что PR-технологии формирования и поддержания имиджа личности (лидера, руководителя) компании, – один из наиболее важных аспектов, влияющих на дальнейшее развитие организации в целом.Именно поэтому при написании ВКР я ставила цель проанализировать PR-технологии формирования и поддержания имиджа медийной персоны в спортивной сфере и разработать проект по формированию и поддержанию имиджа тренера по фигурному катанию К.А. Давыденко.
PR in the 21st century is an important component of any business, regardless of whether we are talking about public relations as applied to an individual or an entire organization. It is necessary to understand that PR-technologies of forming and maintaining the image of the individual (leader, manager) of the company is one of the most important aspects affecting the further development of the organization as a whole.That is why when writing my thesis I set a goal to analyze PR-technologies of forming and maintaining the image of a media person in the field of sports and to develop a project to form and maintain the image of the figure skating coach K.A. Davydenko.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 4
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |