Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема продвижения малого бизнеса с помощью инструментов сети интернет в условиях их быстрого развития. В работе исследуется применение интернет-технологий и инструментов в малом бизнесе в сфере услуг красоты. В качестве объекта исследование было выбрано продвижение предприятия малого бизнеса. Предметом исследования является продвижение организации малого бизнеса сферы красоты в сети интернет (на примере ООО «ПЛАНЕТА СПб»). В практической части был проведен общий анализ организации, анализ конкурентов, выделены слабые и сильные стороны компании. Исходя из изученных в ходе теоретического исследования вопроса особенностей продвижения предприятия малого бизнеса, в частности, в сегменте бьюти-услуг, была разработана рекламная кампания по интернет-продвижению на 3 этапа. Кампания была реализована. В результате были выявлены эффективные способы продвижения в интернете для малого бизнеса сферы услуг, основанные на опыте компании.
This final qualifying work addresses the problem of promoting small business using the tools of the Internet in the context of their rapid development. The paper explores the use of Internet technologies and tools in small business in the field of beauty services. Promotion of a small business was chosen as the object of the study. The subject of the research is the promotion of the organization of small business in the field of beauty on the Internet (for example, PLANET SPb LLC). In the practical part, a general analysis of the organization was carried out, an analysis of competitors, the strengths and weaknesses of the company were highlighted. Based on the features of promoting a small business, in particular, in the segment of beauty services, studied in the course of a theoretical study, an advertising campaign for Internet promotion was developed in 3 stages. The campaign has been implemented. As a result, the authors identified effective ways to promote the service sector on the Internet for small businesses based on the company's experience.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 51
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |