Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена разработке рекомендаций по использованию PR-продвижения в коммуникационной деятельности предприятий сферы общественного питания. Целью ВКР являлось разработать рекомендации по использованию PR-инструментов в коммуникационной деятельности ООО «Триумф». Методология работы включает в себя использование теоретических (анализ, синтез, аналогия, индукция, дедукция, классификация) и эмпирических (наблюдение, сравнение, измерение) методов исследования. В результате были рассмотрены теоретические основы PR-сопровождения компании в сфере общественного питания, особенности использования PR в коммуникационной деятельности кейтеринговых служб, изучен опыт российского и зарубежного развития рынка общественного питания, проанализирована деятельность ООО «Триумф» и разработаны PR-решения для их использования в деятельности компании.
This work is devoted to the development of recommendations on the use of PR promotion in the communication activities of advertising agencies. The aim of the FQW was to develop recommendations for the use of PR in communication activities of the OOO “Triumph”. The methodology of the work includes the use of theoretical (analysis, synthesis, analogy, induction, deduction, classification) and empirical (observation, comparison, measurement) research methods. As a result, the theoretical features of using PR in advertising were examined, the main PR methods and techniques were identified, the activities of OOO «Triumph» were analyzed, and PR solutions for their use in the company's communication activities were developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 28
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |