Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью данной работы является оценка конкурентоспособности предприятия ООО «НовоСат», занимающегося торговлей спутниковым и цифровым оборудованием. Для достижения цели решались следующие задачи: - рассмотреть теоретические аспекты конкурентоспособности; - проанализировать рассматриваемое предприятие; - рассмотреть конкурентов предприятия; - обосновать метод для оценки конкурентоспособности; - оценить конкурентоспособность предприятия; - предложить способ повышения конкурентоспособности; - оценить эффективность предложенных решений. В работе рассмотрены сущность конкурентоспособности, методы оценки, проведен анализ предприятия и конкурентов, выбран метод оценки, произведена оценка, предложены меры по повышению конкурентоспособности и проведена оценка эффективности решений. В результате были выявлены сильные и слабые стороны компании, выявлены конкуренты, была произведена оценка конкурентоспособности рассматриваемого предприятия. Также, были предложены мероприятия по повышению конкурентоспособности и были произведены расчеты экономической эффективности предложенных решений. В работе был сделан вывод, что в первую очередь необходимо внедрить сайт и запустить рекламу.
The purpose of this work is to assess the competitiveness of the company LLC "NovoSat", engaged in the trade of satellite and digital equipment. To achieve the goal, the following tasks were solved:: - consider the theoretical aspects of competitiveness; - analyze the enterprise in question; - consider the company's competitors; - justify the method for assessing competitiveness; - evaluate the competitiveness of the enterprise; - suggest a way to improve competitiveness; - evaluate the effectiveness of the proposed solutions. The paper considers the essence of competitiveness, evaluation methods, analyzes the enterprise and competitors, selects the evaluation method, evaluates, suggests measures to improve competitiveness, and evaluates the effectiveness of solutions. As a result, the strengths and weaknesses of the company were identified, competitors were identified, and the competitiveness of the enterprise in question was evaluated. Also, measures to improve competitiveness were proposed and calculations of the economic efficiency of the proposed solutions were made. In the work, it was concluded that first of all it is necessary to implement the site and launch advertising.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 21
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |