Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является отрасль микросхем. Предмет исследования –инвестиционная стратегия. Целью данной работы является разработка инвестиционной стратегии отрасли микросхем для мобильных телефонов в Китае. Для того чтобы добиться этого, необходимо решить следующие задачи: -Обзор текущей ситуации китайской отрасли микросхем. -Стратегический анализ деятельности развития микросхем в Китае. -Краткая характеристика отрасли микросхем в Китае. -Проблемы разработки и производства микросхем в Китае. В работе изучены теоретические аспекты и методика разработки инвестиционной стратегии отрасли.Была проанализирована текущая инвестиционная стратегия и проблемы на рынке микросхем Китая. Затем были выдвинуты и оценены предложения по улучшению стратегии рассматриваемой отрасли.
The object of research is the microcircuit industry. The subject of the research is an investment strategy. The aim of this paper is to develop an investment strategy for the mobile phone chip industry in China. In order to achieve this, it is necessary to solve the following tasks: -An overview of the current situation of the Chinese chip industry. -Strategic analysis of the development activities of microcircuits in China. -Brief description of the chip industry in China. -Problems of development and production of microcircuits in China. The paper studies the theoretical aspects and methods of developing an investment strategy for the industry. The current investment strategy and problems in the chip market in China were analyzed. Then proposals for improving the strategy of the industry in question were put forward and evaluated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 4
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |