Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена выявлению слабых мест и усовершенствованию имеющейся стратегии строительной компании с учетом влияния информационной среды вокруг ее бренда. Задачи, которые решались в ходе исследования: - изучение нормативно-правового базиса оперирования строительной компании; - определение и анализ макроэкономических факторов, оказывающих влияние на деятельность компании; - выявление примерной рыночной позиции и слабых мест в стратегии компании; - анализ внутренней среды компании В работе проведено рассмотрение и анализ деятельности АО «Эталон ЛенСпецСМУ» на основании предоставленной в публичном доступе информации, в т.ч. финансовой отчетности компании. Также произведен анализ конкурентов компании и оценка ее положения на рынке застройщиков при помощи применения карт стратегических связей. В ходе работы были применены следующие методы: изучение и анализ релевантной научной литературы, методы экономического и финансового анализа, проведение оценки информационной среды с использованием инструментов программирования на Python 3, регрессионный анализ, анализ и составление карт стратегических связей, применение матрицы цифровой конкурентоспособности.
This work is devoted to identifying weaknesses and improving the existing strategy of the construction company, taking into account the influence of the information environment around its brand. Tasks that were solved in the course of the study: - study of the regulatory framework for operating a construction company; - identification and analysis of macroeconomic factors that affect the company's operations; - identifying the approximate market position and weaknesses in the company's strategy; - analysis of the internal environment of the company The paper reviews and analyzes the activities of JSC "Etalon LenSpetsSMU" on the basis of publicly available information, including disclosures of the company's financial statements. It also analyzes the company's competitors and assesses its position in the developer market by using strategic relationship maps. The following methods were used: study and analysis of relevant scientific literature, methods of economic and financial analysis, assessment of the information environment using Python 3 programming tools, regression analysis, analysis and mapping of strategic relationships, application of the digital competitiveness matrix.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 38
Last 30 days: 5 Detailed usage statistics |