Details

Title: Совершенствование организации и проведения рекламной кампании на предприятии: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_01 «Бизнес-администрирование»
Creators: Дорошенко Алина
Scientific adviser: Журавлева Ольга Сергеевна
Other creators: Измайлов Максим Кириллович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: реклама; предприятие; рекламная кампания; анализ рынка; эффективность проекта; advertising; enterprise; advertising campaign; market analysis; project efficiency
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-3827
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\13609

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Цель работы – разработка рекомендаций по совершенствованию организации и проведения рекламной кампании ООО «НПО Промет». Работа выполнена на материалах ООО «НПО Промет». Использованные методы: использованы различные общенаучные и специфические методы исследования, в том числе: – контентный; – сравнительный анализ; – метод аналогий; – организационного проектирования; – оценки инвестиционной привлекательности проектов. Результаты работы: – обоснована необходимость совершенствования организации и проведения рекламной кампании ООО «НПО Промет»; – разработаны рекомендации по совершенствованию организации и проведения рекламной кампании ООО «НПО Промет»; – проведена оценка эффективности разработанных рекомендаций по совершенствованию организации и проведения рекламной кампании ООО «НПО Промет». Область применения результатов ВКР – сектор экономики в сфере рекламных услуг, при решении задач организации производства, труда и управления, экономического обоснования управленческих решений по проведению рекламной кампании. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The aim of the graduate qualification work development of recommendations to improve the organization and conduct of the advertising campaign of LLC «NPO Promet». The work has been carried out on the materials LLC «NPO Promet». Research methods used: various general scientific research and specific research methods have been used, including: – content; – comparative analysis; – analogy method; – organizational design; – assessment of the investment attractiveness of projects. The main results of the graduate qualification work: - substantiated the need to improve the organization and conduct of the advertising campaign of LLC «NPO Promet»; - recommendations were developed to improve the organization and conduct of the advertising campaign of LLC «NPO Promet»; - an assessment of the effectiveness of the developed recommendations for improving the organization and implementation of the advertising campaign of LLC «NPO Promet» was carried out. The areas of the graduate qualification work results application the sector of the economy in the field of advertising services, in solving problems of organizing production, labor and management, economic justification of management decisions for conducting an advertising campaign. Conclusions of graduate qualification work. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 37
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics