Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Работа посвящена анализу инструментов продвижения автомобильного бизнеса на примере ООО «А-Сервис». Задачи, которые решались в ходе исследования: ситуационный анализ ООО «А-Сервис»; анализ эффективности коммуникационной деятельности организации; сравнительный конкурентный анализ; исследование потребительской оценки эффективности медиакоммуникационной деятельности компании ООО «А-Сервис» (Опрос); разработка программы медиакоммуникационного продвижения ООО «А-Сервис»; создание графических материалов для наполнения веб-сайтов компании; использование различных методов медиакоммуникационного воздействия (акции, конкурсы); настройка воронки продаж, и анализ ее эффективности; разработка контент-плана для интернет-сообщества компании; настройка чат-бота. Работа проведена на базе исследования медиа-контента, используемого предприятием в сетевых медиа, то есть, на различных веб сайтах, содержащих коммерческую информацию о предприятии, а также на основании проведенного среди пользователей сети анонимного опроса. В результате работы было постановлено, что все предложенные автором методы и стратегии развития медиакоммуникационной системы компании могут быть актуальны для нее, в частности, на данном этапе развития автомобильного бизнеса и актуальных способов его продвижения в медиа пространстве.
The work is devoted to the analysis of tools for promoting the automotive business. Tasks that were solved in the course of the study: situational analysis of LLC «A-Service»; analysis of the effectiveness of the organization's communication activities; comparative competitive analysis; research of consumer evaluation of the effectiveness of media communication activities of LLC «A-Service» (Survey); development of a program of media communication promotion of LLC «A-Service»; creation of graphic materials for filling the company's websites; use of various methods of media communication impact (promotions, contests); setting up a sales funnel, and analysis of its effectiveness; development of a content plan for the company's online community; setting up a chatbot. The work was carried out on the basis of a study of the media content used by the enterprise in network media, that is, on various websites containing commercial information about the enterprise, as well as on the basis of a survey conducted among network users. As a result of work, it was agreed that all proposed methods and strategies of development mediacommunications systems can be relevant, in particular, at this stage of development of the automotive business and current ways of its promotion in the media space.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 39
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |