Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Цель работы - разработка мероприятий по брендингу Санкт-Петербургского филиала ПАО «ВЫМПЕЛКОМ». Работа выполнена на материалах Санкт-Петербургского филиала ПАО «ВЫМПЕЛКОМ». Использованные методы: применялись экономический и финансовый анализ, включая комплексный конкурентный анализ, наряду с современными аналитическими методами маркетинга, комплексные маркетинговые мероприятия, предусматривающие реальный рост конкурентоспособности предприятия и его эффективности в целом, а значит формирования привлекательного бизнеса. Результаты работы: - определены текущие проблемы бренда Билайн в Санкт-Петербургском филиале; - исследование взаимосвязи конкурентных преимуществ и конкурентоспособности Санкт-Петербургского филиала ПАО «ВЫМПЕЛКОМ» с брендом и брендингом организации; - определены возможные методы решения данных проблем; - разработан план мероприятий по брендингу нацеленных на решение поставленных задач (проблем); - рассчитана эффективность предложенных мероприятий. Область применения результатов ВКР – маркетинговые исследования сотовых операторов, офисы обслуживания и продаж. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов. Обоснованы перспективы и направления дальнейшего исследования.
The aim of the graduate qualification work is to develop branding measures for the St. Petersburg branch of PJSC VIMPELCOM. The work has been carried out on the materials carried out on the basis of the St. Petersburg branch of PJSC VIMPELCOM. Research methods use: used economic and financial analysis, including a comprehensive competitive analysis, along with modern analytical methods of marketing, complex marketing measures that provide for a real increase in the competitiveness of the enterprise and its efficiency as a whole, and therefore the formation of an attractive business. The main results of the graduate qualification work: -the current problems of the Beeline brand in the St. Petersburg branch are identified; - study of the relationship between the competitive advantages and competitiveness of the St. Petersburg branch of PJSC VIMPELCOM with the brand and branding of the organization; - possible methods of solving these problems are identified; - a plan of branding activities aimed at solving the tasks (problems) has been developed); - the effectiveness of the proposed measures is calculated. The areas of the graduate qualification work results application - marketing research of mobile operators, service and sales offices. Conclusions of graduate qualification work. The tasks of the final qualification work have been solved, the goal has been achieved, and the scope of application of the results has been determined. The prospects and directions of further research are justified.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |