Details

Title: Разработка мероприятий по брендингу компании: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_01 «Бизнес-администрирование»
Creators: Дубская Виктория Викторовна
Scientific adviser: Каньковская Алина Рональдовна
Other creators: Алексеева Наталья Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: cтратегия; развитие; эффективность; анализ; оценка; маркетинг; брендинг; бренд; strategy; development; efficiency; analysis; evaluation; marketing; branding; brand; positioning
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-502
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Record key: ru\spstu\vkr\11544

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Цель работы - разработка мероприятий по брендингу Санкт-Петербургского филиала ПАО «ВЫМПЕЛКОМ». Работа выполнена на материалах Санкт-Петербургского филиала ПАО «ВЫМПЕЛКОМ». Использованные методы: применялись экономический и финансовый анализ, включая комплексный конкурентный анализ, наряду с современными аналитическими методами маркетинга, комплексные маркетинговые мероприятия, предусматривающие реальный рост конкурентоспособности предприятия и его эффективности в целом, а значит формирования привлекательного бизнеса. Результаты работы: - определены текущие проблемы бренда Билайн в Санкт-Петербургском филиале; - исследование взаимосвязи конкурентных преимуществ и конкурентоспособности Санкт-Петербургского филиала ПАО «ВЫМПЕЛКОМ» с брендом и брендингом организации; - определены возможные методы решения данных проблем; - разработан план мероприятий по брендингу нацеленных на решение поставленных задач (проблем); - рассчитана эффективность предложенных мероприятий. Область применения результатов ВКР – маркетинговые исследования сотовых операторов, офисы обслуживания и продаж. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов. Обоснованы перспективы и направления дальнейшего исследования.

The aim of the graduate qualification work is to develop branding measures for the St. Petersburg branch of PJSC VIMPELCOM. The work has been carried out on the materials carried out on the basis of the St. Petersburg branch of PJSC VIMPELCOM. Research methods use: used economic and financial analysis, including a comprehensive competitive analysis, along with modern analytical methods of marketing, complex marketing measures that provide for a real increase in the competitiveness of the enterprise and its efficiency as a whole, and therefore the formation of an attractive business. The main results of the graduate qualification work: -the current problems of the Beeline brand in the St. Petersburg branch are identified; - study of the relationship between the competitive advantages and competitiveness of the St. Petersburg branch of PJSC VIMPELCOM with the brand and branding of the organization; - possible methods of solving these problems are identified; - a plan of branding activities aimed at solving the tasks (problems) has been developed); - the effectiveness of the proposed measures is calculated. The areas of the graduate qualification work results application - marketing research of mobile operators, service and sales offices. Conclusions of graduate qualification work. The tasks of the final qualification work have been solved, the goal has been achieved, and the scope of application of the results has been determined. The prospects and directions of further research are justified.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 7
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics