Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка рекомендаций по коммуникационному продвижению КА «Без лапши» в социальной сети Instagram. Объект исследования – коммуникационное агентство «Без лапши».Предмет исследования – планирование коммуникационной кампании в социальной сети Instagram на примере КА «Без лапши». В ходе работы были изучены теоретико-методические основы коммуникaционного продвижения организации в социальных сетях, дана общая характеристика коммуникационного агентства «Без лапши», проведен ситуационный анализ организации, включающий в себя SWOT-анализ, PEST-анализ организации, конкурентный анализ коммуникационной деятельности и ана-лиз присутствия в сети Интернет, дана характеристика целевой аудитории КА «Без лапши». Разработана концепция коммуникационного продвижения КА «Без лапши» и выявлены критерии оценки эффективности коммуникацион-ного продвижения.
The aim of the work is to develop recommendations for conducting communication activities in the social network Instagram. The object of the research is the communication agency «Bez lapshi». Subject of research – planning a communication campaign in the social net-work Instagram on the example of the communication agency «Bez lapshi». In the course of the work, the theoretical and methodological foundations of the communication promotion of the organization in social networks were studied, a general description of the communication agency «Bez lapshi» was given, a situa-tional analysis of the organization was carried out, including SWOT analysis, PEST analysis, competitive analysis of communication activities and analysis of the pres-ence on the Internet, the characteristics of the target audience of the communication agency «Bez lapshi». The concept of communication promotion of the communica-tion agency «Bez lapshi» has been developed and criteria for evaluating the effec-tiveness of communication promotion have been identified.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 36
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |