Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: Оценка конкурентоспособности предприятия на международном рынке (на примере компании «Haier Smart Home»). Цель выпускной квалификационной работы – В рамках данной работы были проанализированы рынок умного дома и глобальный статус компании Haier Smart Home, чтобы выяснить, как лучше и быстрее развиваться на международном рынке. Для достижения поставленной цели были поставлены и решены следующие задачи:-Рассмотрено текущее состояние индустрии умного дома.-Проанализирован мировой рынок индустрии умного дома.-Проанализирована финансовая отчетность и разработаны стратегические планы, которые будут способствовать повышению конкурентоспособности компании на внешних рынках. -Определены характеристики, демонстрирующие финансовое благополучие умного дома. Объектом изучения в работе является компания Haier Smart Home. Предметом изучения является конкурентоспособность данной компании на международном рынке и влияющие на нее факторы. Практическая значимость работы состоит в том, что ее результаты можно использовать для понимания конкурентоспособности Haier Smart Home на международном рынке. При выполнении работы в качестве информационной базы были использованы составила информация из ежегодных финансовых отчетов компаний и стандартов Китая. В выпускной квалификационной работе использовались следующие методы исследования: сравнительный анализ, классификация, методы анализа финансово-экономической финансового управления.
Topic of the final qualification work: Assessment of the competitiveness of an enterprise in the international market (on the example of the company "Haier Smart Home"). The Purpose of the Graduation Thesis - As part of this thesis, the smart home market and the global status of Haier Smart Home were analyzed in order to find out how to develop better and faster in the international market. To achieve this goal, the following tasks were set and solved:-Considered the current state of the smart home industry.-Analyzed the global market for the smart home industry.-Analyzed financial statements and developed strategic plans that will help increase the company's competitiveness in foreign markets.-Defined characteristics that demonstrate the financial well-being of a smart home. The object of study in the work is Haier Smart Home. The subject of the study is the assessment of the competitiveness of a given company in the international market and the determination of the factors influencing it. The practical significance of the work can be used to understand the competitiveness of Haier Smart Home in the international market. When performing the work, information from the annual financial reports of companies and the China Standards Forum were used as a theoretical basis.In the final qualifying work, the following research methods were used: comparative analysis, classification, and calculation of financial management.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- ЗАДАНИЕ
Usage statistics
Access count: 20
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |