Details

Title: Планирование маркетинговой деятельности предприятия-экспортера: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_15 «Международный менеджмент»
Creators: Гюнтер Татьяна Александровна
Scientific adviser: Вилькен Виктория Валерьевна
Other creators: Рыхтик Дарья Николаевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2022
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинг; коммуникации; планирование; товарооборот; онлайн-торговля; прибыль; рентабельность; marketing; communacations; planning; commodity turnover; online trading; profit; profitability
LBC: 65.291.3
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2022/vr/vr22-271
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Record key: ru\spstu\vkr\16455

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Цель работы: планирование маркетинговой деятельности предприятия – экспортера на примере компании ООО «МиКо». Работа выполнена на материалах: научная литература, бухгалтерская отчетность, открытые источники. Использованные методы: сравнительный анализ, PEST-анализ, SNW-анализ, SWOT-анализ, опрос. Результаты работы: - выявлены слабые стороны маркетинговой деятельности компании; - разработаны маркетинговые мероприятия по повышению эффективности деятельности компании; - экономически оценены предложенные маркетинговые мероприятия. Область применения результатов ВКР - маркетинговая деятельность компании ООО «Мико». Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The title of the bachelor graduate qualification work: Planning the marketing activities of an exporting. The aim of the graduate qualification work is planning the marketing activities of an exporting enterprise using the example of MiKo LLC. The work has been carried out on the materials of the scientific literature, financial statements, open sources. Research methods used: benchmarking, PEST-analysis, SNW-analysis, SWOT-analysis, survey. The main results of the graduate qualification work: - weaknesses of marketing avtivity of the company are revealed; - marketing activities to improve the efficiency of the company were developed; - the proposed marketing activities were economically evaluated. The areas of the graduate qualification work results application; - the marketing activities of the company "Miko" LLC. Conclusions of graduate qualification work. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read
Internet Authorized users SPbPU Read
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 28
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics