Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы «Внедрение автоматизированной системы управления взаимоотношениями с клиентами в организации». Актуальность настоящей работы обусловлена необходимостью внедрения автоматизированной системы взаимоотношений с внутренними клиентами на рассматриваемом предприятии, стремящемся таким образом повысить свой конкурентный уровень. Применение при этом технологий нейронных сетей и пока далекие от идеала практики работ с ними открывают обширное пространство для исследований в области взаимоотношений с клиентами и их автоматизации. Объектом работы являются CRM-системы. Предметно объект конкретизируется в виде внедрения инновационной CRM-системы для внутренних клиентов на предприятии. Целью настоящей работы является Внедрение автоматизированной системы управления взаимоотношениями с клиентами в организации. В ходе работы применяются сравнительный, аналитический методы, а также метод экстраполяции. В результате работы разработанная система была внедрена на предприятии и на момент завершения ВКР проходит этап первичного тестирования на простом наборе классификации. Переход на следующий этап тестирования ожидается в июле-августе 2022 года.
The subject of the graduate qualification work is "Implementation of an automated customer relationship management system in an organization". The relevance of this work is due to the need to introduce an automated system of relationships with internal customers at the enterprise in question, which thus seeks to increase its competitive level. The use of neural network technologies and the still far from ideal practices of working with them open up a vast space for research in the field of customer relationships and their automation. The object of the work is CRM systems. Subjectively, the object is concretized in the form of the introduction of an innovative CRM system for internal customers at the enterprise. The purpose of this work is to implement an automated customer relationship management system in the organization. In the course of the work, comparative, analytical methods, as well as the method of extrapolation are used.As a result of the work, the developed system was implemented at the enterprise and at the time of completion of the WRC, it passes the stage of primary testing on a simple set of classification. The transition to the next stage of testing is expected in July-August 2022.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 46
Last 30 days: 4 Detailed usage statistics |