Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Цель работы - Внедрение информационной системы в агентство недвижимости ООО «Центр вторичного жилья» для повышения хозяйственной деятельности предприятия. Работы выполнена на материалах ООО «Центр вторичного жилья». Использованные методы: анализ, классификация, сравнение, измерение, системный подход. Результаты работы:1. Проведен анализ хозяйственной деятельности предприятия ООО «Центр вторичного жилья».2. Выявлены проблемы организации и обоснована потребность во внедрении системы управления взаимоотношениями с клиентами.3. Обоснован выбор системы и разработан плана проекта по внедрению. Область применения результатов ВКР - результаты выпускной квалификационной работы могут быть практически применены для внедрения системы управления взаимоотношениями с клиентами в агентство недвижимости. Выводы. Результатом выпускной квалификационной работы является непосредственно проект по внедрению CRM-cистемы. На основании анализа хозяйственной деятельности предприятия было принято решение о необходимости внедрения информационной системы. После анализа рынка готовых CRM-систем для бизнеса и их сравнения была выбрана наиболее подходящая система, разработан план ее внедрения и рассчитана совокупная стоимость владения сроком на 5 лет которая составила 3733349 руб.
The aim of the graduate qualification work is implementation of an information system in the real estate agency "Centr vtorichnogo zhilya" LLC to improve the business operations of the company. The work has been carried out on the materials of "Centr vtorichnogo zhilya" LLC.Research methods used: analysis, classification, comparison, measurement, systematic approach. The main results of the graduate qualification work:1. An analysis of the economic activity of the company "Centr vtorichnogo zhilya" LLC has been conducted.2. Identified problems of the organization and justified the need for the implementation of customer relationship management system.3. The choice of the system is justified and the project plan for implementation is developed. The areas of the graduate qualification work results application - the results of the final qualification work can be practically applied to implement a customer relationship management system in a real estate agency. Conclusions of graduate qualification work. The result of the final qualification work is a project for the implementation of a CRM system. Based on the analysis of the business activities of the company, a decision was made on the need to implement an information system. After analyzing the market ready CRM-systems for business and comparing them, the most suitable system was selected, a plan for its implementation was developed and the total cost of ownership for a period of 5 years was calculated which was 3733349 rubles.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 15
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |