Details

Title: Разработка комплекса мероприятий для выхода предприятия на международный рынок: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_15 «Международный менеджмент»
Creators: Красовский Никита Сергеевич
Scientific adviser: Гращенко Надежда Юрьевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2022
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: выход на международный рынок; разработка комплекса мероприятий; анализ эффективности; стратегия; рынок рекламы; entering the international market; development of a set of measures; efficiency analysis; strategy; advertising market
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2022/vr/vr22-3489
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать)
Record key: ru\spstu\vkr\20102

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема ВКР бакалавра: «Разработка комплекса мероприятий для выхода предприятия на международный рынок». Цель работы – разработка рекомендаций для выхода ООО «ИГ «Кросс-Медиа» на международный рынок. Работа выполнена на материалах отчетностей и финансовых документов ООО «ИГ «Кросс-Медиа» Использованные методы: SWOT-анализ, PEST-анализ, анализ рисков на основе экспертных оценок, анализ эффективности при помощи расчета чистой приведенной стоимости и внутренней ставки доходности, анализ сценариев. Результаты работы:-               рассмотрены теоретические аспекты выхода компании на международный рынок;- дана общая характеристика предприятия;- проанализирована финансово-хозяйственная деятельность предприятия;- проанализирован рынок, на котором работает компания;-   проведен анализ целевых рынков;-  выбран и исследован рынок выхода;-  разработаны мероприятия по выходу ООО «ИГ «Кросс-Медиа» на рынок Казахстана;-  оценена эффективность разработанных мероприятий.Область применения результатов ВКР – результаты работы могут быть использованы компанией ООО «ИГ «Кросс-Медиа» для выхода на новые рынки. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The title of the bachelor graduate qualification work: “Development of a set of measures for the company's entry into the international market”. The aim of the graduate qualification work development of recommendations for the entry of LLC "IG "Cross-Media" into the international market. The work has been carried out on the materials of reports and financial documents of LLC "IG "Cross-Media" Research methods used: SWOT analysis, PEST analysis, risk analysis based on expert assessments, efficiency analysis using the calculation of net present value and internal rate of return, scenario analysis. The main results of the graduate qualification work:-  the theoretical aspects of the company's entry into the international market are considered;-  general characteristics of the enterprise are given;- financial and economic activity of the enterprise is analyzed;-  the exit market has been identified and investigated;- measures have been developed for the entry of LLC "IG "Cross-Media" into the market of Kazakhstan;-   the effectiveness of the developed measures is evaluated.The areas of the graduate qualification work results application – the results of the work can be used by IG Cross-Media LLC to enter new markets. Conclusions of graduate qualification work. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print
Internet Authorized users SPbPU Read Print
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 46
Last 30 days: 8
Detailed usage statistics