Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема ВКР бакалавра: «Разработка комплекса мероприятий для выхода предприятия на международный рынок». Цель работы – разработка рекомендаций для выхода ООО «ИГ «Кросс-Медиа» на международный рынок. Работа выполнена на материалах отчетностей и финансовых документов ООО «ИГ «Кросс-Медиа» Использованные методы: SWOT-анализ, PEST-анализ, анализ рисков на основе экспертных оценок, анализ эффективности при помощи расчета чистой приведенной стоимости и внутренней ставки доходности, анализ сценариев. Результаты работы:- рассмотрены теоретические аспекты выхода компании на международный рынок;- дана общая характеристика предприятия;- проанализирована финансово-хозяйственная деятельность предприятия;- проанализирован рынок, на котором работает компания;- проведен анализ целевых рынков;- выбран и исследован рынок выхода;- разработаны мероприятия по выходу ООО «ИГ «Кросс-Медиа» на рынок Казахстана;- оценена эффективность разработанных мероприятий.Область применения результатов ВКР – результаты работы могут быть использованы компанией ООО «ИГ «Кросс-Медиа» для выхода на новые рынки. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.
The title of the bachelor graduate qualification work: “Development of a set of measures for the company's entry into the international market”. The aim of the graduate qualification work development of recommendations for the entry of LLC "IG "Cross-Media" into the international market. The work has been carried out on the materials of reports and financial documents of LLC "IG "Cross-Media" Research methods used: SWOT analysis, PEST analysis, risk analysis based on expert assessments, efficiency analysis using the calculation of net present value and internal rate of return, scenario analysis. The main results of the graduate qualification work:- the theoretical aspects of the company's entry into the international market are considered;- general characteristics of the enterprise are given;- financial and economic activity of the enterprise is analyzed;- the exit market has been identified and investigated;- measures have been developed for the entry of LLC "IG "Cross-Media" into the market of Kazakhstan;- the effectiveness of the developed measures is evaluated.The areas of the graduate qualification work results application – the results of the work can be used by IG Cross-Media LLC to enter new markets. Conclusions of graduate qualification work. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 46
Last 30 days: 8 Detailed usage statistics |