Details

Title: Разработка плана маркетинговых коммуникаций для ООО «Алиди-Норд»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators: Налимова Веста
Scientific adviser: Климин Анастасий Игоревич
Other creators: Журавлева Ольга Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2022
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: инструменты маркетинговых коммуникаций; оптовая торговля; план маркетинговых коммуникаций; marketing communications tools; wholesale; marketing communications plan
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2022/vr/vr22-3591
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\20136

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы: «Разработка плана маркетинговых коммуникаций для ООО «Алиди-Норд»». Данная работа посвящена исследованию теоретических основ маркетинговых коммуникаций и разработке коммуникационной кампании. Задачи, которые решались в ходе исследования:- изучить теоретические основы маркетинговых коммуникаций;- рассмотреть особенности маркетинговых коммуникаций в сфере оптовой торговли;- провести анализ организационно-хозяйственной деятельности ООО «Алиди-Норд»;- разработать план маркетинговых коммуникаций;- рассчитать прогнозируемые значения показателей эффективности предполагаемого плана. Работа проведена на базе ООО «Алиди-Норд», где собиралась значительная часть фактического материала исследования. В рамках работы был произведен расчет показателей эффективности коммуникационной кампании, характеризующий целесообразность применения коммуникационной системы маркетинга в организации. Результатом работы является сформированный план маркетинговых коммуникаций, приведенные показатели прогноза эффективности разработанного плана. На основе исследования компании ООО «Алиди-Норд», было принято решение внедрить предложенную коммуникационную программу продвижения.

The subject of the graduate qualification work is “Development of a marketing communications plan for LLC "Alidi-Nord"”. This work is devoted to the study of the theoretical foundations of marketing communications and the development of a communication campaign. Tasks that were solved in the course of the study:- to study the theoretical foundations of marketing communications;- to consider the features of marketing communications in the field of wholesale trade;- to conduct an analysis of the organizational and economic activities of Alidi-Nord LLC;- to develop a marketing communications plan;- to calculate the predicted values of the performance indicators of the proposed plan. The work was carried out on the basis of LLC "Alidi-Nord", where a significant part of the factual material of the study was collected. As part of the work, the calculation of the effectiveness of the communication campaign was made, which characterizes the feasibility of using the communication marketing system in the organization. The result of the work is a formed plan of marketing communications, the given indicators of the forecast of the effectiveness of the developed plan. Based on the study of the company "Alidi-Nord" LLC, it was decided to implement the proposed communication promotion program.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics