Details

Title: Разработка мероприятий по развитию бизнеса компании «Syrian Monster»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators: Бадр Эддин Махмуд
Scientific adviser: Павлов Николай Вячеславович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2022
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: разработка мероприятий; метод В2В; сегментирование; инструменты продаж; реклама; цикл продаж; акции; event development; B2B method; segmentation; sales tools; advertising; sales cycle; promotions
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2022/vr/vr22-3616
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\20143

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы: «Разработка мероприятий по развитию бизнеса компании «Syrian Monster»».Объект исследования – компания «Syrian Monster».Предмет – мероприятия по развитию бизнеса компании.В данной работе рассматривается компания по созданию сайтов и доменов «Syrian Monster». В связи с гражданской войной в Сирии и упадком экономики, многие компании, которые являлись клиентами «Syrian Monster» разорились. Задача проекты – разработать мероприятия по развитию компании для поиска новых клиентов и партнеров.Эта тема очень важна сейчас, так как экономика Сирии развивается, и появляется все больше новых компаний.Работа было проведена с использованием метода В2В, в ней были рассмотрены такие элементы, как этапы продаж, процесс покупки, цикл продаж и инструменты продаж. Также был составлен план, по которому проходила вся работа: 1. Собрать данные2. Составить рекламное обращение 3. Определить, где и когда его размещать.  4. Обеспечить прием новых клиентов.Проанализировав работу компании и сегментировав потребителей, мы разработали рекламное обращение, а также скидки и акции, которые помогут развитию компании.

The subject of the graduate qualification work is "Development of business development activities of the company "Syrian Monster"".The object of the study is the company "Syrian Monster".The subject is the company's business development activities.In this work, we consider the company for the creation of sites and domains "Syrian Monster". Due to the civil war in Syria and the decline of the economy, many companies that were customers of "Syrian Monster" went bankrupt. The task of the projects is to develop measures for the development of the company in order to find new customers and partners.This topic is very important now, as the Syrian economy is developing, and more and more new companies are appearing.The work was carried out using the B2B method, it covered elements such as sales stages, the buying process, the sales cycle and sales tools. A plan was also drawn up, according to which all the work took place:  1. Collect data 2. Make an advertising appeal  3. Determine where and when to place it.  4. Ensure the reception of new customers.After analyzing the work of the company and segmenting consumers, we developed an advertising message, as well as discounts and promotions that will help the development of the company.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics