Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе был проведен анализ методов организации диалогической речи у учеников с СДВГ на всех этапах их обучения в школе. Также был подробно изучен процесс возникновения симптомов синдрома дефицита внимания с гиперактивностью (СДВГ) у детей школьного возраста. Приведена подробная характеристика основных симптомов, которая соотнесена в соответствии с этапами обучения таких детей в школе. В работе отражены способы и примеры коррекции симптоматических проявлений данного синдрома в рамках школьного урока по английскому языку при обучении диалогической речи.
The analysis of the methods of organizing pupil’s dialogues of all stage of schooling is given in this work. Also, the process of occurrence of symptoms of attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) in school-age children is described in detail. A detailed description of the main symptoms, which is correlated in accordance with the stages of schooling, is given in the work. It also reflects the methods and examples of correction of this syndrome within the framework of a school lesson.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 16
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |