Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Разработка мероприятий по развитию ассортимента продукции для ООО «Сайвал»».Данная работа посвящена исследованию ассортимента ООО «Сайвал» в частности бренда Green Farm и разработки мероприятий по развитию продукции. Задачи, которые решались в ходе исследования:1. Изучение особенности разработки ассортиментной политики производства.2. Анализ финансов и выявление возможностей предприятия.3. Исследование проблем и анализ причины их возникновения.4. Разработка рекомендаций по развитию ассортимента ля бренда Green FarmРабота проведена на базе ООО «Сайвал», где собиралась значительная часть фактического материала: финансовые показатели, реальные продажи по группам бренда Green Farm. Были проведены маркетинговые анализы, показывающие наглядно, что происходит с продажами продукта на данный момент.В результате были разработаны эффективные рекомендации по развитию ассортимента бренда Green Farm, принадлежащего ООО «Сайвал». На основании проведенных анализов», было принято решение о приостановки производства ряда товаров бренда и о запуске новой линейки актуальной продукции.
Subject matter of this graduation qualification work: "Working out of product assortment development measures for LLC "Sival".This research is devoted to research of assortment of "Sival" Ltd, in particular, Green Farm brand, and development of product development measures. The objectives of the research:To study the peculiarities of assortment policy development of production.Financial analysis and identifying opportunities for the enterprise.Study of the problems and analysis of their causes.Development of recommendations on assortment development for the Gree4.n Farm brandThe work was implemented at "Saival" Ltd, where we have gathered the major part of factual material: financial indexes, actual sales of the Green Farm brand. Marketing analysis was made, showing visually what is going on with the sales of the product at the moment.As a result, effective recommendations for assortment development of the Green Farm brand belonging to "Sayval" Ltd. were elaborated. Based on the analyses', a decision was made to suspend the production of a number of brand products and to launch a new range of topical products.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 6
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |