Details

Title: Проектирование и разработка прототипа компьютерной игры в среде “Unreal Engine 4”: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 09.03.02 «Информационные системы и технологии» ; образовательная программа 09.03.02_02 «Информационные системы и технологии»
Creators: Кравцов Константин Алексеевич
Scientific adviser: Черненькая Людмила Васильевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт компьютерных наук и технологий
Imprint: Санкт-Петербург, 2023
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: компьютерная игра; среда разработки; прототип; скрипт; класс; Unreal Engine; blueprints; computer game; development environment; prototype; script; class
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 09.03.02
Speciality group (FGOS): 090000 - Информатика и вычислительная техника
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-1520
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Record key: ru\spstu\vkr\21714

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы: «Проектирование и разработка прототипа компьютерной игры в среде «Unreal Engine 4»».В данной работе рассматриваются вопросы, связанные с проектированием и разработкой компьютерной игры в среде разработки «Unreal Engine 4». В ходе работы решались следующие задачи:Анализ игровой индустрии.Анализ существующих сред разработки.Особенности разработки в «Unreal Engine 4».Проектирование и разработка прототипа компьютерной игры.По результатам работы были выполнены аналитические исследования игровой индустрии, существующих на данный момент сред разработки, особенностей разработки игр на «Unreal Engine 4».

The topic of the final qualifying work: "Design and development of a prototype of a computer game in the "Unreal Engine 4" environment".This paper discusses issues related to the design and development of a computer game in the "Unreal Engine 4" development environment. In the course of the work , the following tasks were solved:1. Analysis of the gaming industry.2. Analysis of existing development environments.3. Features of development in "Unreal Engine 4".4. Design and development of a prototype of a computer game.Based on the results of the work, analytical studies of the gaming industry, currently existing development environments, and features of game development on Unreal Engine 4 were carried out.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read
Internet Authorized users SPbPU Read
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 11
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics