Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы «Разработка стратегии интернет-продвижения цифровых музыкальных продуктов». Данная работа посвящена разработке стратегии интернет-продвижения цифровых музыкальных продуктов с учетом обоснования актуальности применения подходящих инструментов продвижения. В процессе исследования были решены следующие задачи:1. Уточнение сущности и структуры компонентов стратегии интернет-продвижения музыкального продукта.2. Анализ специфики музыкального рынка в мире и России.3. Определение типологии музыкальных продуктов с учетом специфики продвижения.4. Анализ факторов потребительского поведения с целью выявления необходимых точек контакта и особенностей планирования маркетинговых кампаний по продвижению музыкальных продуктов5. Разработка алгоритма формирования стратегии интернет-продвижения цифровых музыкальных продуктов.6. Разработка механизма выбора инструментов интернет-продвижения цифровых музыкальных продуктов.7. Разработка методики анализа результатов интернет-продвижения цифровых музыкальных продуктов.Результатом работы стала разработка и анализ стратегии интернет-продвижения для музыкального сервиса Bandcamp.
The subject of the graduate qualification work is “Development a strategy for online promotion of digital music products”.The given work is devoted to the development of a strategy for the Internet promotion of digital music products, taking into account the rationale for the relevance of using suitable promotion tools. In the process of this research, the following tasks were solved:1. Clarification of the essence and structure of the components of the strategy for the Internet promotion of a musical product.2. Analysis of the specifics of the music market in the world and Russia.3. Determination of the typology of musical products, taking into account the specifics of promotion.4. Analysis of consumer behavior factors in order to identify the necessary points of contact and features of planning marketing campaigns to promote music products5. Development of an algorithm for the formation of a strategy for the Internet promotion of digital music products.6. Development of a mechanism for selecting tools for online promotion of digital music products.7. Development of a methodology for analyzing the results of Internet promotion of digital music products.The result of the work was the development and analysis of an online promotion strategy for the Bandcamp music service.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 30
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |