Details

Title Разработка рекомендаций по совершенствованию системы управления маркетинговой деятельностью в организации ООО «ОСТИН»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_15 «Международный менеджмент»
Creators Журавлева Анастасия Викторовна
Scientific adviser Гращенко Надежда Юрьевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2023
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects маркетинговая стратегия; конкуренция; предприятие торговли; организационно-экономическая эффективность; эффективность.; marketing strategy; competition; trading enterprise; organizational and economic characteristics; efficiency.
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-1693
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\21776
Record create date 6/29/2023

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Тема ВКР бакалавра: Разработка рекомендаций по совершенствованию системы управления маркетинговой деятельностью в организации «ОСТИН»Цель работы: разработка мероприятий по совершенствования маркетинговой деятельности предприятия торговли ООО «ОСТИН».Работа выполнена на материалах ООО «ОСТИН».Результат работы:- Изучены теоретические аспекты рассматриваемой темы;- Дана краткая характеристика компании ООО «ОСТИН»;- Проведен анализ хозяйственной деятельности предприятия;- Выявлены основные проблемы в компании;- Разработаны мероприятия по совершенствованию маркетинговой деятельности предприятия торговли ООО «Остин»;- Проведена оценка целесообразности мероприятий.Область применения результатов ВКР – торговая деятельность, внутри каждой компании.Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

Topic of the bachelor's thesis: Development of recommendations for improving the marketing management system in the organization "OSTIN"Purpose of the work: development of measures to improve the marketing activities of the trade enterprise "OSTIN" LLC.The work was done on the materials of OSTIN LLC.Result of work:- Studied the theoretical aspects of the topic under consideration;- A brief description of the company LLC "OSTIN" is given;- An analysis of the economic activity of the enterprise;- Identified the main problems in the company;- Measures have been developed to improve the marketing activities of the trade enterprise LLC "Ostin";- An assessment of the feasibility of activities was carried out.The scope of the WRC results is trading activities, within each company.Conclusions. The tasks of the WRC have been solved, the goal has been achieved, the scope of the results has been determined.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 25 
Last 30 days: 1

Detailed usage statistics