Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью исследования является теоретическая, методическая и практическая комплексная разработка мероприятий, направленных на ребрендинг компании «KNK Trade». Исследование выполнялось на базе коммерческой организации, работающей в B2B сегменте - компании «KNK Trade». Предмет исследования: Специфика технологии ребрендинга фирменного стиля компании «KNK Trade». Методы исследования. Теоретические методы исследования: сравнительный анализ, классификация, причинно- следственный анализ, структурно-функциональный анализ, содержательный анализ литературы и нормативно-правовых актов. Специфические методы исследования: PEST-анализ, SWOT-анализ, исследование целевой аудитории, конкурентный анализ, анализ текущего продвижения. Основные результаты исследования. Сформулировано понятие коммерческой организации как объекта продвижения. Проанализирована технология ребрендинга коммерческой организации. Разработано рекомендации фирменного стиля как инструмента продвижения коммерческой организации. Проведено представление ООО «KNK Trade» как предприятия. Проведен анализ текущего фирменного стиля ООО «KNK Trade». Разработана и представлена презентация дизайн-проекта фирменного стиля для ООО «KNK Trade». Область применения результатов ВКР. Компании B2B сегмента. Научной новизной исследования является разработка комплексного проекта мероприятий для компаний, работающих в B2B сегменте, основанная на теоретических, методических и практических элементах. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов. Полученные результаты обладают признаками научной новины. Обоснованы перспективы и направления дальнейшего исследования.
The aim of the study theoretical, methodological and practical comprehensive development of activities aimed at rebranding the company "KNK Trade". The research was conducted based on a commercial organization operating in the B2B segment - the company "KNK Trade". Research subject: the specifics of the technology of rebranding the corporate identity of the company "KNK Trade". Research methods: Theoretical research methods: comparative analysis, classification, cause-and-effect analysis, structural-functional analysis, meaningful analysis of literature and regulations. Specific research methods: PEST analysis, SWOT analysis, target audience research, competitive analysis, current promotion analysis. The main results of the study: The concept of a commercial organization as an object of promotion is formulated. The technology of commercial organization rebranding was analyzed. Developed recommendations for corporate identity as a tool for promoting a commercial organization. Presentation of KNK Trade LLC as an enterprise. An analysis of the current corporate identity of KNK Trade LLC was carried out. Developed and presented a corporate identity design project presentation for KNK Trade LLC. Application field: Supply companies operating in the B2B segment. The scientific novelty of the study is the development of a comprehensive project of activities for companies operating in the B2B segment, based on theoretical, methodological and practical elements. Conclusions. The tasks of the WRC have been solved, the goal has been achieved, the scope of the results has been determined. The results obtained have signs of scientific novelty. Prospects and directions for further research are substantiated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 22
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |