Details

Title Стратегия вывода на рынок новой продукции на примере ""Hugo Yummy"" (ИП Бондаренко Д.Ю.): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators Бондаренко Марина Денисовна
Scientific adviser Зотова Елизавета Александровна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2023
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects маркетинг новой продукции; стратегия; маркетинговые мероприятия; каналы продвижения; оценка эффективности; marketing of new products; strategy; marketing activities; promotion channels; performance evaluation
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-3077
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать)
Record key ru\spstu\vkr\26008
Record create date 8/10/2023

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Целью работы является Формирование стратегии вывода на рынок новой продукции для домашних животных. Работа выполнена на базе ИП Бондаренко Д.Ю., где была собрана необходимая информация: сведения об организации, ассортимент продукции, организационная структура, информация о финансах. Использованные методы: сравнительный анализ, группировка, обобщение, классификация. Основные результаты работы: – проведен анализ целевой аудитории и конкурентов; – выбраны каналы продвижения; – разработаны маркетинговые мероприятия; – рассчитана стоимость реализации маркетинговых мероприятий; – проведена оценка эффективности. Область применения результатов ВКР: результаты исследования могут  быть  применены ИП Бондаренко Д.Ю для продвижения бренда “Hugo Yummy”, а также другими компаниями, которые занимаются продажей продукции для домашних животных. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The aim of the graduate qualification work it is the formation of a strategy for bringing new pet products to the market. The work has been carried out on the materials IP Bondarenko D.YU., where the necessary information was collected: information about the organization, product range, organizational structure, financial information. Research methods used: comparative analysis, grouping, generalization, classification. The main results of the graduate qualification work: – the analysis of the target audience and competitors is carried out; – promotion channels selected; – marketing activities have been developed; – the cost of marketing activities was calculated; – the efficiency assessment was carried out. The areas of the graduate qualification work results application: the results of the study can be applied by IP Bondarenko D.YU. to promote the brand “Hugo Yummy”, as well as by other companies that sell products for pets. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print
Internet Authorized users SPbPU
Read Print
Internet Anonymous

Access count: 13 
Last 30 days: 1

Detailed usage statistics