Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка комплекса мероприятий по управлению системой маркетинговых коммуникаций предприятия ООО «Леврана». Работа выполнена на базе ООО «Леврана». Предмет ВКР: система маркетинговых коммуникаций компании. Методы: карта восприятия бренда, многоугольник конкурентоспособности, анализ рыночной доли, методика Ж. Ж. Ламбена, оценка экспертов, групповой показатель по экономическим параметрам, интегральный показатель конкурентоспособности, оценка эффективности. Основные результаты работы: - выделены основные подходы к оценке конкурентоспособности; - рассмотрены инструменты повышения конкурентоспособности; - проанализированы системы маркетинговых коммуникаций, как способа повышения конкурентоспособности предприятия; - описана общая характеристика предприятия и проведен анализ финансовой отчетности; - проанализирована конкурентоспособность предприятия на рынке и конкурентоспособность продукции; - проведен анализ системы маркетинговых коммуникаций предприятия; - предложены мероприятия по улучшению маркетинговых коммуникаций и росту конкурентоспособности предприятия; - рассчитана эффективность предложенных мероприятий. Область применения результатов ВКР - результаты выпускной квалификационной работы распространяются на предприятия, занимающиеся производством и продажей натуральной косметики. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.
The purpose of the work is to develop a set of measures to manage the marketing communications system of the company «Levrana» LLC. The work was carried out based on LLC «Levrana». The subject of the GQP: the companys marketing communications system. Methods: brand perception map, competitiveness polygon, market share analysis, J. J. Lamben methodology, expert assessment, group indicator on economic parameters, integral competitiveness indicator, efficiency assessment. Main results of the work: - the main approaches to assessing competitiveness are highlighted; - tools for improving competitiveness are considered; - marketing communication systems are analyzed as a way to increase the competitiveness of the enterprise; - the general characteristics of the enterprise are described and the analysis of financial statements is carried out; - analyzed the competitiveness of the enterprise in the market and the competitiveness of products; - the analysis of the marketing communications system of the enterprise is carried out; - proposed measures to improve marketing communications and increase the competitiveness of the enterprise; - the effectiveness of the proposed measures is calculated. The scope of application of the results of the GQP - the results of the final qualification work apply to enterprises engaged in the production and sale of natural cosmetics. Conclusions. The tasks of the WRC have been solved, the goal has been achieved, the scope of application of the results has been determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 20
Last 30 days: 11 Detailed usage statistics |