Details

Title Разработка контент-маркетинга корпоративной социальной сети «Марка»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators Ивасенко Владислав Алексеевич
Scientific adviser Жернаков Антон Борисович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2023
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects контент-маркетинг; внутренняя коммуникация; корпоративная социальная сеть; корпоративная культура; каналы коммуникации; content marketing; internal communication; corporate social network; corporate culture; communication channels
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-3093
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\26024
Record create date 8/10/2023

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Целью работы является увеличение уровня удовлетворённости сотрудников. Работа выполнена на базе материалов АО «Почта России». Использованные методы: диаграмма Ганта, оценка с помощью уровня удовлетворённости, контент-маркетинг Основные результаты работы:  дать определение контент-маркетинга;  описать принципы работы контент-маркетинга;  проанализировать целевую аудиторию;  анализ страниц КСС «Марка»;  анализ других КСС;  создания новой структуры страницы;  создания нового дизайна;  разработка проектной части;  оценка эффективности. Область применения результатов ВКР корпоративная социальная сеть «Марка» в АО «Почта России». Разработанные мероприятия могут поспособствовать повышению уровня удовлетворённости персонала в АО «Почта России», что впоследствии поможет улучшить коммуникацию, увеличить прозрачность, усилить корпоративную культуру. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The aim of the graduate qualification work the aim is to increase employee satisfaction. The work has been carried out on the materials of Russian Post. Research methods used: Gantt chart, satisfaction scores, content marketing. The main results of the graduate qualification work:  define content marketing;  describe the principles of content marketing;  analyze the target audience;  analyze the pages of the CSN «Marka»;  analyze other CSN;  creating a new page structure;  creating a new design;  design development;  performance evaluation. The areas of the graduate qualification work results application: the corporate social network "Marka" at JSC "Russian Post". The developed measures can help increase the level of staff satisfaction in Russian Post, which will subsequently help improve communication, increase transparency, and strengthen the corporate culture. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 6 
Last 30 days: 1

Detailed usage statistics