Details

Title Разработка мероприятий по повышению конкурентоспособности АО «Кронверк»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators Мурашева Анастасия Максимовна
Scientific adviser Павлов Николай Вячеславович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2023
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects конкуренция; разработка мероприятий; конкурентоспособность; методы повышения конкурентоспособности; АО "Кронверк"; "Парк активного отдыха GorillaPark"; competition; event development; competitiveness; methods of increasing competitiveness; Kronverk JSC; GorillaPark active recreation park
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-3107
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Record key ru\spstu\vkr\26038
Record create date 8/10/2023

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Целью работы является разработка мероприятий по повышению конкурентоспособности АО «Кронверк». Работа выполнена на базе АО «Кронверк» Использованные методы: SWOT – анализ, рейтинговая оценка конкурентов, опрос целевой аудитории, метод Need and Gaps. Основные результаты работы: – проанализирована финансовая ситуация компании; – определены основные конкуренты; – определены параметры конкуренции; – выявлены параметры, которые нужно улучшить; – разработаны мероприятия по повышению конкурентоспособности; – проведен расчет затрат на проведение исследования. Область применения результатов ВКР – отрасль парков активного отдыха, при решении задач, связанных с повышением конкурентоспособности компании. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The aim of the graduate qualification work is to develop measures to improve the competitiveness of Kronverk JSC. The work has been carried out on the materials Kronverk JSC. Research methods used: SWOT analysis, competitor rating, target audience survey, the Need and Gaps method. The main results of the graduate qualification work: – analyzed the financial situation of the company; – the main competitors have been identified; – competition parameters have been determined; – identified parameters that need to be improved; – measures have been developed to improve competitiveness; – the calculation of the costs of the study was carried out. The areas of the graduate qualification work results application: the field of active recreation parks, when solving problems related to increasing the competitiveness of the company. Conclusions. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read
Internet Authorized users SPbPU
Read
Internet Anonymous

Access count: 12 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics