Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является анализ и формирование рекомендаций по совершенствованию маркетинговой деятельности организации. Были решены следующие задачи: - проанализировать результаты производственно-хозяйственной деятельности организации. - проанализировать маркетинговую деятельность и среду организации; - провести маркетинговое исследование поведения потребителей; - рассмотреть примеры решений выявленных проблем; - разработать мероприятия по решению совершенствованию маркетинговой деятельности организации; - провести оценку эффективности разработанных решений. Актуальность темы обусловлена необходимостью компаний в совершенствовании своей маркетинговой деятельности в виду постоянных изменений рынка, а также маркетинговой среды организации. Источниками информации выступили данные отечественной и зарубежной научно-исследовательской литературы, официальных Интернет-ресурсов и аналитических агентств. При сборе данных, необходимых для выполнения работы, были использованы поисковые системы (Yandex). При обработке данных использовались следующие цифровые технологии: онлайн-инструмент Google Forms. Были предложены мероприятия для совершенствования маркетинговой деятельности организации, результаты которых могут быть применимы для внедрения этих мероприятий в организацию.
The given work is devoted to studying to analyze and form recommendations for improving the marketing activities of the organization. The research set the following goals: Analysis of the results of the organizations production and economic activities. Analysis of the marketing activities and the marketing environment of the organization; Conduction of the marketing research of consumers’ behavior; Research the examples of solutions to the identified problems; Developing measures to address the improvement of the marketing activities of the organization; Estimation the effectiveness of the developed solutions. The relevance of the topic is due to the need for companies to improve their marketing activities in view of the constant changes in the market, as well as the marketing environment of the organization. The sources of information were data from domestic and foreign research literature, official Internet resources and analytical agencies. Search engines (Yandex) were used to collect the data needed to perform the work. The following digital technologies were used in data processing: the online tool Google Forms. Measures were proposed to improve the marketing activities of the organization, the results of which can be applied to the implementation of these activities in the organization.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 28
Last 30 days: 4 Detailed usage statistics |