Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является разработка бизнес-проекта для выхода торговой организации ООО «Технопром» на рынок Турции. Были решены следующие задачи: – Определение понятий внешнеторговой и внешнеэкономической деятельности. – Выявление основных стратегий, которые компания может использовать для выхода на международный рынок. – Исследование организационной структуры и финансового состояния ООО «Технопром». – Проведение анализа рынка Турции. – Разработка бизнес-проекта по выходу предприятия на рынок Турции. Актуальность данной темы обусловлена необходимостью расширения производства с целью повышения узнаваемости, увеличения прибыли и развития компании на международном рынке. Источниками информации выступили данные отечественной и зарубежной научно-исследовательской литературы, официальных Интернет-ресурсов и аналитических агентств. При сборе данных, необходимых для выполнения работы, были использованы поисковые системы: Google и Яндекс. Результатом работы стала разработка для ООО «Технопром» бизнеспроекта (способы организации бизнеса, потенциальные затраты) для развития внешнеторговой деятельности.
The purpose of the work is to develop a business project for the entry of the trading organization Tekhnoprom LLC into the Turkish market. The following tasks were solved: – definition of the concepts of foreign trade and foreign economic activity; – identification of the main strategies that the company can use to enter the international market; – study of the organizational structure and financial condition of Technoprom LLC; – conducting market analysis in Turkey; – development of a business project for the companys entry into the Turkish market. The relevance of this topic is due to the need to expand production in order to increase awareness, increase profits and develop the company in the international market. The sources of information were data from domestic and foreign research literature, official Internet resources and analytical agencies. When collecting the data necessary to complete the work, search engines were used: Google and Yandex. The result of the work was the development of a business project for Tekhnoprom LLC (methods of organizing a business, possible costs) for the development of foreign trade activities.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 2
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |