Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является анализ и разработка рекомендаций по созданию стратегии продвижения в социальных сетях ООО «Технопарк-Центр». Были решены следующие задачи: - исследовать интегрированную отчетность компании, а также отчеты отраслевых лидеров по маркетинговым показателям; - проанализировать стратегию ООО «Технопарк-Центр» посредством инструментов и методов маркетингового анализа; -разработать мероприятия по совершенствованию стратегии ООО «Технопарк-Центр». При сборе данных, необходимых для выполнения работы, были использованы поисковые системы google.com и Яндекс.ру При обработке данных использовались следующие программы: Microsoft word и Excel. Использовались следующие методы: измерение, анкетирование, синтез. Актуальность темы обусловлена необходимостью улучшения присутствия бренда в онлайн-пространстве и привлечения клиентов через социальные сети, которые являются незаменимым инструментом маркетинга и продвижения продуктов или услуг для большинства организаций. Источниками информации выступили данные отечественной и зарубежной научно-исследовательской литературы, официальных Интернет-ресурсов и аналитических агентств. Результатами ВКР стали: разработан план по реализации и внедрению мероприятий, направленных на создание более конкурентноспособной среды для организации, в социальных сетях.
The purpose of the work is to analyze and develop recommendations for creating a promotion strategy in social networks LLC "Technopark-Center". The following tasks were solved: - to investigate the integrated reporting of the company, as well as reports of industry leaders on marketing indicators. - to analyze the strategy of LLC "Technopark-Center" by means of tools and methods of marketing analysis. -develop measures to improve the strategy of LLC "Technopark-Center". When collecting data needed to perform the work, we used the search engines google.com and yandex.ru. During data processing the following programs were used: Microsoft word and Excel. The following methods were used: measurement, questioning, synthesis. The relevance of the topic is due to the need to improve brand presence in the online space and attract customers through social networks, which are an indispensable tool for marketing and promotion of products or services for most organizations. The sources of information were the data of domestic and foreign research literature, official Internet resources and analytical agencies. The results of the GKR were: a plan for the implementation and implementation of measures aimed at creating a more competitive environment for the organization, in social networks.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 5
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |