Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема цифрового продвижения специального мероприятия музыкальной индустрии в условиях трансформации аспектов цифрового продвижения на отечественном рынке. Объектом исследования является digital-продвижение специальных событий музыкальной индустрии. Предметом исследования является проект digital-продвижения уникального формата «Крылья на мне» в digital-среде. В ходе исследования изучены актуальные инструменты и каналы коммуникации с аудиториями в современной цифровой среде, а также особенности их применения при планировании коммуникационных digital-проектов для специальных событий музыкальной индустрии. Отдельно были рассмотрены аспекты продвижения в социальных сетях в условиях их растущего влияния на широкие массы. В практической части были изучены тенденции рынка, проведен конкурентный анализ в цифровой среде, выполнен SWOT-анализ. На основании проведенного исследования разработан digital-проект, а также выделены рекомендации по улучшению коммуникации с аудиториями для музыкального фестиваля «Крылья на мне» в цифровом поле. Разработанный проект digital-продвижения был представлен на рассмотрение руководству организации.
The final qualifying work is devoted to the problem of digital promotion of a special event of the music industry in the context of the transformation of aspects of digital promotion in the domestic market. The object of the study is the digital promotion of special events in the music industry. The subject of the research is a project of digital promotion of the unique format "Wings on me" in the digital environment. The study examined the current tools and channels of communication with audiences in the modern digital environment, as well as the specifics of their use in planning digital communication projects for special events in the music industry. Separately, the aspects of promotion in social networks in the context of their growing influence on the masses were considered. In the practical part, market trends were studied, competitive analysis in the digital environment was conducted, and SWOT analysis was performed. Based on the conducted research, a digital project was developed, as well as recommendations for improving communication with audiences for the «Wings on Me» music festival in the digital field were highlighted. The developed digital promotion project was submitted to the management of the organization for consideration.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 46
Last 30 days: 7 Detailed usage statistics |