Details

Title: Развитие HR-бренда организации средствами внутрикорпоративных коммуникаций: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Вихлянцева Валерия Викторовна
Scientific adviser: Розова Наталья Константиновна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2023
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: бренд; внутрикорпоративные коммуникации; HR-бренд; внутрикорпоративный бренд; система внутрикорпоративных коммуникаций; brand; intra-corporative communication; internal and external public; HR-brand; intra-corporative brand; system of intra-corporate communications
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-4657
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\24010

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе изложена сущность понятия внутрикорпоративные коммуникации и HR-бренд, рассмотрены цели, методы оценки данных явлений.Рассмотрены основные инструментарии внутрикорпоративных коммуникаций. Было обозначено понятие и цели HR-бренда, выделены методы оценки эффективности. Были проанализированы HR-бренды компаний в креативной отрасли. Произведено исследование на выявление системы внутрикорпоративных комму- никаций в компании, на предмет его эффективности. Разработаны рекомендации для повышения эффективности внутрикорпоративных коммуникаций для компании.

The essence of the concept of intercorporate communications and HR-brand is stated in the work, the purposes, methods of an estimation of the given phenomena are considered. The main tools of intercorporate communications are considered. The concept and goals of the HR brand were identified, and methods for evaluating effectiveness were identified. HR-brands of large companies in the industry were analyzed. A study was carried out to identify the system of intercorporate communica- tions in the company, for its effectiveness. Recommendations are developed to im- prove the efficiency of intra-corporate communications for the company to prevent formation of defects in prefabricated steel samples.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 14
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics