Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В работе изложена сущность понятия внутрикорпоративные коммуникации и HR-бренд, рассмотрены цели, методы оценки данных явлений.Рассмотрены основные инструментарии внутрикорпоративных коммуникаций. Было обозначено понятие и цели HR-бренда, выделены методы оценки эффективности. Были проанализированы HR-бренды компаний в креативной отрасли. Произведено исследование на выявление системы внутрикорпоративных комму- никаций в компании, на предмет его эффективности. Разработаны рекомендации для повышения эффективности внутрикорпоративных коммуникаций для компании.
The essence of the concept of intercorporate communications and HR-brand is stated in the work, the purposes, methods of an estimation of the given phenomena are considered. The main tools of intercorporate communications are considered. The concept and goals of the HR brand were identified, and methods for evaluating effectiveness were identified. HR-brands of large companies in the industry were analyzed. A study was carried out to identify the system of intercorporate communica- tions in the company, for its effectiveness. Recommendations are developed to im- prove the efficiency of intra-corporate communications for the company to prevent formation of defects in prefabricated steel samples.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 14
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |