Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является создание 3D-модели для привлечения внимания к необычным игровым проектам в жанре шутер, а именно к игре Hunt: Showdown. Задачи исследования: 1. Проанализировать современные тенденции в дизайне враждебных неигровых персонажей. 2. Провести анализ сеттинга, стиля и механик оригинальной игры. 3. Выявить оптимальный дизайн персонажа на основе сеттинга, стиля, и механик оригинальной игры. 4. Разработать концепт-арт и 3D-модель персонажа. 5. Создать ретопологию, развертку и текстуры 3D-модели персонажа. В результате изучения тенденций в дизайне враждебный неигровых персонажей и существующей компьютерной игры Hunt: Showdown, создана подходящая сеттингу, стилю и механикам первоисточника 3D-модель персонажа, имеющая ретопологию, развертки, текстуры и готовая к анимации. Для достижения результатов, созданных в ходе работы использованы информационные технологии, связанные с редактированием и созданием 3D-моделей, в том числе различные графические и текстовые редакторы.
The aim of the work is to create a 3D model to draw attention to unusual game projects in the shooter genre, namely the game Hunt: Showdown. Tasks that were solved during the study: 1. Analyze current trends in the design of hostile NPCs. 2. Conduct an analysis of the setting, style and mechanics of the original game. 3. Reveal the optimal character design based on the setting, style, and mechanics of the original game. 4. Develop concept art and 3D character model. 5. Create retopology, unwrapping and textures of the 3D character model. As a result of studying trends in the design of hostile NPCs and the existing computer game Hunt: Showdown, a 3D model of the character, suitable for the setting of the style and mechanics of the original source, has retopology, scans, textures and is ready for animation. To achieve the results created in the course of the work, information technologies associated with editing and creating 3D models, including various graphic and text editors, were used.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 7
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |