Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию особенностей продвижения книгоиздательской продукции в коллаборации с предприятиями сервисов гостеприимства. Задачи, которые решались в ходе исследования: 1. Раскрытие понятия маркетинга в книгоиздательском деле и изучение коллабораций в маркетинге. 2. Анализ примеров продвижения книгоиздательской продукции в коллаборации с предприятиями сервиса и гостеприимства. 3. Выявление особенностей продвижения книгоиздательской продукции в коллаборации с предприятиями сервиса и гостеприимства. 4. Формулирование рекомендаций для дальнейшего развития подобных коллабораций и представление эскизного проекта, в котором данные рекомендации применяются. В результате исследования были определены инструменты продвижения издательской продукции, изучены отраслевые доклады издательской сферы и сферы сервиса и гостеприимства. Анализ проводился на базе функционирующих ныне коллабораций, особенности выявлялись при помощи сравнительно-сопоставительного метода и индукции. Также были формулированы рекомендации для дальнейшего развития коллабораций между издательскими предприятиями и предприятиями сервиса и гостеприимства, представлен эскизный проект их воплощения.
This work is devoted to the study of the features of the promotion of book publishing products in collaboration with the enterprises of hospitality services. Tasks that were solved during the study: 1. Disclosure of the concept of marketing in book publishing and the study of collaborations in marketing. 2. Analysis of examples of book publishing promotion in collaboration with service and hospitality enterprises. 3. Identification of the features of the promotion of book publishing products in collaboration with service and hospitality enterprises. 4. Formulation of recommendations for the further development of such collaborations and presentation of a draft project in which these recommendations are applied. As a result, tools for promoting publishing products were identified, industry reports of the publishing sector and the service and hospitality sector were studied. The analysis was carried out based on the currently functioning collaborations, the features were identified using the comparative method and induction. Recommendations were also formulated for the further development of collaborations between publishing companies and service and hospitality enterprises, and a draft project of their implementation was presented.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 10
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |