Details

Title: Формирование бренда агентства недвижимости инструментами внешних и внутренних коммуникаций: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Аленькина Олеся Алексеевна
Scientific adviser: Клюев Юрий Владимирович
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2023
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: формирование бренда; коммуникационная деятельность; инструменты коммуникаций; внешние коммуникации; внутренние коммуникации; имидж бренда; брендинг агентства недвижимости; brand formation; communicatiom activities; communication tools; external communication; internal communication; brand image; real estate agency branding
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-4887
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\23281

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе были рассмотрены понятие и сущность бренда, внешние и внутренние коммуникации и их инструменты, формирующие бренд. Так же была проанализирована коммуникационная деятельность агентства недвижимости ООО «Самолет Плюс» и его конкурентов. По результатам анализа была разработана коммуникационная кампания, включающая в себя SMM, специальное мероприятие, публикацию в СМИ и систему поощрения сотрудников. Рассчитан бюджет мероприятия и предложена оценка эффективности кампании.

In this work the concept and essence of the brand, external and internal communications and their tools that form the brand were considered. The communication activities of the real estate agency LLC "Samolet Plus" and its competitors were also analyzed. By results of the analysis the communication campaign including SMM, special event, publication in mass-media and system of employees encouragement was worked out. The budget of the event was calculated and the evaluation of the effectiveness of the campaign was proposed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 11
Last 30 days: 4
Detailed usage statistics