Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе были рассмотрены понятие и сущность бренда, внешние и внутренние коммуникации и их инструменты, формирующие бренд. Так же была проанализирована коммуникационная деятельность агентства недвижимости ООО «Самолет Плюс» и его конкурентов. По результатам анализа была разработана коммуникационная кампания, включающая в себя SMM, специальное мероприятие, публикацию в СМИ и систему поощрения сотрудников. Рассчитан бюджет мероприятия и предложена оценка эффективности кампании.
In this work the concept and essence of the brand, external and internal communications and their tools that form the brand were considered. The communication activities of the real estate agency LLC "Samolet Plus" and its competitors were also analyzed. By results of the analysis the communication campaign including SMM, special event, publication in mass-media and system of employees encouragement was worked out. The budget of the event was calculated and the evaluation of the effectiveness of the campaign was proposed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 11
Last 30 days: 4 Detailed usage statistics |