Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается продвижение специального события в области киберспорта, как инструмент продвижения университета среди абитуриентов. В работе исследуются основные инструменты продвижения специальных событий, реализуемые с помощью интернет-технологий. Работа посвящена исследованию продвижения специальных событий в области киберспорта, где базисным субъектом выступает университет СПбПУ. В работе подчеркивается значимость проведения специальных событий в рамках университетской деятельности. Кроме того, автор обращает внимание на важность разработки индивидуального специального события для повышения интереса у абитуриентов и студентов. Объектом исследования является PR продвижение специальных событий в области киберспортивной деятельности. В практической части работы были проведены анализ конкурентов и их сайтов, анализ целевой аудитории, было проведено экспертное интервью, был проведен анализ локальных и глобальных специальных событий в области киберспорта и их методов продвижения. По итогу были разработаны рекомендации по собственного киберспортивного события.
In this final qualifying work, the promotion of a special event in the field of esports is considered as a tool for promoting the university among applicants. The paper explores the main tools for promoting special events implemented with the help of Internet technologies. The work is devoted to the study of the promotion of special events in the field of esports, where the basic subject is the University of SPbPU. The paper emphasizes the importance of holding special events within the framework of university activities. In addition, the author draws attention to the importance of developing an individual special event to increase the interest of applicants and students. The object of the study is the PR promotion of special events in the field of esports activities. In the practical part of the work, an analysis of competitors and their websites, an analysis of the target audience was carried out, an expert interview was conducted, an analysis of local and global special events in the field of esports and their promotion methods was carried out. As a result, recommendations were developed for the organization of an esports event.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 35
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |