Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема продвижения международной образовательной деятельности ФГАОУ ВО «СПбПУ» в современных условиях. В работе исследуется рекламная и PR-деятельность ФГАОУ ВО «СПбПУ». В работе произведен анализ международного рынка образовательных услуг и рассмотрены используемые на рынке рекламные и PR-инструменты и каналы. В качестве объекта исследования был выбран Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Предметом исследования является коммуникационная деятельность ФГАОУ ВО «СПбПУ». В практической части был проведен анализ продвижения образовательных услуг ФГАОУ ВО «СПбПУ» на международном рынке, конку-рентный анализ, выделены сильные и слабые стороны университета. Исходя из проведённого исследования была составлена коммуникационная кампания по продвижению в WeChat и в Baidu. Кампании были реализованы. В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации стратегии продвижения университета на международном рынке.
This dissertation is about promotion of international educational activities of SPbPU in modern conditions. The advertising and PR-activities of SPbPU are studied. We have analyzed international market of educational services and examined advertising and PR tools and channels used in the market. St. Petersburg Polytechnic University of Peter the Great was chosen as the object of research. The subject of the research is communication activities of SPbPU. In the practical part, the analysis of promotion of educational services of SPbPU in the international market, competitive analysis, highlighting the strengths and weaknesses of the university were conducted. Based on the research, a communication campaign for promotion in WeChat and Baidu was compiled. The campaigns were implemented. As a result, recommendations on the planning and implementation of the strategy of university promotion in the international market were developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 24
Last 30 days: 8 Detailed usage statistics |