Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию воздействия КНР на мировую видеоигровую индустрию, а именно, как причинам развития и методам влияния, так и последствиям, проявляющихся в видеоиграх в результате данного взаимодействия. В данной работе был проведен анализ как мирового информационного рынка в целом, так и рынка видеоигр в частности. Были рассмотрены причины возникшего в индустрии видеоигр влияния КНР, на основе чего был составлен прогноз дальнейшей траектории развития рынка в условиях дальнейшего возрастания китайского влияния на него. В результате проведенной работы были исследованы причины и следствия влияния КНР и его государственной структуры на видеоигровую индустрию посредством введения ограничений и цензуры.
This work is devoted to the study of the impact of the PRC on the global video game industry, namely, both the causes of development and methods of influence, and the consequences manifested in video games as a result of this interaction. In this paper, an analysis of both the global information market and the video game market was carried out. The reasons for the influence of the Peoples Republic of China in the video game industry were taken into consideration, based on which a forecast was made for the further trajectory of market development in the conditions of further increase in Chinese influence on it. As a result of the research, the causes, and consequences of the influence of the PRC on the video game industry through restrictions and censorship were studied.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 51
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |