Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматриваются цифровые инструменты продвижения образовательных программ в сети интернет на примере НКО Фонд «Сфера Будущего». В работе исследуются применение цифровых инструментов продвижения образовательной программы. В работе произведен анализ зарубежного опыта использования инструментов продвижения онлайн-курсов и онлайн-образования в целом. В качестве объекта исследования была выбрана НКО Фонд «Сфера Будущего». Предметом исследования является онлайн-курс организации по 3D печати и аддитивным технологиям. В практической части был проведен конкурентный анализ, выделены сильные и слабые стороны компании, матрица стейкхолдеров, сегментирование целевой аудитории. В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации стратегии коммуникационного продвижения онлайн-курсов с применением цифровых инструментов продвижения, с учетом особенностей целевой аудитории и рынка образовательных услуг.
In this final qualifying work, digital promotion tools for educational programs in the Internet on the example of the "Sphere of the Future" Foundation. The paper explores the use of digital promotion tools on educational program. The paper analyzes the foreign experience of using digital tools to promote online courses and online education in general. The NPO Foundation "Sphere of the Future" was chosen as the object of study. The subject of the study is an online course on 3D printing and additive technologies. In the practical part, a competitive analysis was carried out, the strengths and weaknesses of the company were highlighted, as the matrix of stakeholders and segmentation of the target audience. As a result, recommendations were developed for planning and implementing a strategy for the communications promotion of online course using digital promotion tools, taking into account the specificity of the target audience and the educational services market.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 9
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |