Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается фирменный стиль как инструмент продвижения некоммерческой организации. В работе исследуются понятие фирменного стиля, его функции и основные элементы, рассматриваются инструменты формирования и способы продвижения некоммерческих организаций в сфере культурно-просветительской деятельности и усадебного туризма. В работе произведен анализ российского и зарубежного опыта использования инструментов продвижения на основе фирменного стиля в интернет-пространстве. В качестве объекта исследования было выбрано продвижение некоммерческой организации с помощью фирменных элементов. Предметом исследования является фирменный стиль как инструмент продвижения Фонда сохранения, использования и популяризации объекта культурного наследия «Усадьба Киискиля». В практической части был проведен конкурентный анализ, выделены сильные и слабые стороны компании, проведен анализ фирменных элементов некоммерческих организаций, а также проанализирован опыт оформления фирменных элементов крупных российских НКО компаний и зарубежных кейсов. Итогом работы стали разработанные элементы фирменного стиля для Фонда, и концепция коммуникационной кампании с использованием фирменных элементов на период 1 месяц.
This final qualification paper examines corporate identity as a promotional tool for a non-profit organization. The paper explores the concept of corporate identity, its functions and basic elements, and considers the tools of formation and ways to promote non-profit organizations in the field of cultural and educational activities and homestead tourism. The paper analyzes the Russian and foreign experience of using corporate identity-based promotion tools in the online space. The object of the study is the promotion of a non-profit organization using corporate identity elements. The subject of the study is corporate identity as a promotional tool for the Foundation for the Preservation, Use and Promotion of the Cultural Heritage Estate of Kiiskylä. In the practical part, a competitive analysis was conducted, strengths and weaknesses of the company were highlighted, the analysis of corporate identity elements of non-profit organizations was conducted, and the experience of designing corporate identity elements of large Russian NPO companies and foreign cases was analyzed. The work resulted in a corporate identity for the Foundation and a communication campaign concept with the use of corporate elements for the period of 1 month.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 22
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |