Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Цель ВКР: 1. Разработать дизайн-проект фирменного стиля библиотеки. 2. Создать визуальные коммуникации для библиотеки. Решаемые задачи: 1. Найти в открытых источниках аналоги фирменной графики и фирменных стилей для библиотек. 2. Найти в открытых источниках аналоги визуальных коммуникаций, связанных с проектной тематикой. 3. Выявить современные тенденции в дизайне фирменной графики и визуальных коммуникаций, связанных с проектной тематикой. 4. Разработать дизайн фирменной графики для библиотеки: товарный знак, логотип, фирменные блоки, фирменный цвет, фирменный шрифт. 5. Разработать дизайн визуальных коммуникаций для внутренних помещений библиотеки с учетом их деления на функциональные зоны. Результаты ВКР: фирменный стиль и визуальные коммуникации. Область применения результатов ВКР: фирменный стиль, план библиотеки, таблички, плакаты. Выводы: задачи проектирования должны быть очевидны и легко идентифицируемы. Для достижения данных результатов в работе были использованы следующие информационные технологии, профессиональные графические программы.
Target ВКР: 1. To develop a design project of the Librarys corporate identity. 2.Create visual communications for libraries. Tasks to be solved: 1. Find analogues of corporate graphics and corporate styles for libraries in open sources. 2. Find analogues of visual communications related to project topics in open sources. 3. Identify current trends in the design of corporate graphics and visual communications related to the project theme. 4. Design corporate graphics for the library in volume: trademark, logo, corporate blocks, corporate color, corporate font. 5. Design visual communications for the interior of the library, taking into account their division into functional zones. Results ВКР: corporate identity and visual communications. The scope of the results of the ВКР: corporate identity, library plan, plates, posters. Conclusions: my works are obvious and easily identifiable. To achieve these results, the following information technologies and professional graphic programs were used in the work.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 14
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |